وصیت من


دختری از جنس پاییز.

love

خانـ ه لینـ ک ایمیـ لـ پروفایـ لـ طـراح

 سلام عشقم میخوام وصیت کنم

نرو گوش بده

شاید فردا نباشم پیشت

عشقم

اگه من مردم

اومدی دیدی دارن میشورنم

گریه نکنیا

من ناراحتیتو میبینم نفسم بند میاد چ برسه ب گریه

عشقم

ب من دست نزنیا

میگن ب مرده دست زدن شگون نداره

عشقم من طاقت تنها بودنتو ندارما

تا چهلمم صبر کن ،بعد برو از تنهایی در بیا

منم فراموش کن

فقط چن وقت ی بار ی فاتحه

همین

قربون چشات برم

عشقم هیچ چیزی تو این دنیا،هیچی ب جز صدای تو آرومم نمیکرد

بین خودمون باشه ب خاطرت خیلی اشک ریختم ولی فدا سرت

عشقم

میدونی من گل رز سیاه دوس دارم پس اگه میشه آخرین باری ک میای برام بیار.

 



نظرات شما عزیزان:

پسرک تنها
ساعت16:26---30 دی 1393
سلام
وبلاگ جالبی داری
درضمن درکت میکنم
من پسرک تنهام اگه خواستی تبادل لینک کنیم حتما حتما حتما بهم بگو
افتخار میکنم که اسم وبت تو وبم باشه
من الله توفیق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ... ادامـ ه حرفـامـ ...
♥ سه شنبه 30 دی 1393برچسب:, 4:5 بعد از ظهر بـ ه دستانــ آرزو ♥


طراح : صـ♥ـدفــ